Så er sommerferien ovre

... og jeg har haft nogle skønne, regnfulde, eventyrlige feriedage!

- - -

Heej allesammen :-)
Jeg håber i har haft en dejlig sommer!

Vi har brugt alt vores ferie i Danmark ..... Så det er jo ganske fantastisk, at den danske sommer virkelig har brilleret i år :-p haha... Heldigvis er vi ikke bange for regn, og på mange af vores feriebilleder fra i år, er vi klædt i følgende:






Vi startede vores ferie med 3 dages vandring på øhavsruten i det sydfynske - vi var en del af et fantastisk setup kaldet Fjällräven Classic, hvor vi vandrede lige knap 80 km sammen med 700 andre natur- og eventyrlystne mennesker fra nær og fjern - det var spændende, smukt, hårdt og vanedannende! Du kan læse mere om setup'et her: http://classic.fjallraven.com/

Efter vandreferien havde jeg et par uger med arbejde, mens manden og knægten nød ferien derhjemme. Herefter tog vi afsted på sejlferie - også denne gang omkring det sydfynske og deres flotte øhav... Det var SÅ smukt! Og vi slappede viiiirkelig af på den gyngende båd


... Men nå ... nu er vi hjemme igen, og ferien er ovre ...
Min kalender er booket, manden har sin første dag på arbejde, knægten har sin første dag i dagpleje og jeg skal igen til at have styr på hvad klokken er, og hvilken ugedag vi tager hul på.

... Og selvom jeg nyder at have ferie, så glæder jeg mig!


Jeg glæder mig til at komme på arbejde og fortsætte udviklingen med mine klienter, til at afslutte alle de små projekter jeg har i huset, til at sove i min egen seng, til at plukke de ærter der er ved at være spisemodne, til at få gang i nogle gode rutiner, til at sætte mit vækkeur og udsætte det med 8 min når det ringer, til at der igen står en måltidskasse fra Aarstiderne i vores garage, til at glæde mig til weekenden og til at opleve den der dejlige hverdagslykke, man oplever når man ser familien efter en dag på arbejde :-)


Kan du nævne 3 gode ting ved at vende tilbage til hverdagen??? :-)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Pulled chicken burger med Coleslaw

Pitabrød med fyld af spidskålssalat, grillspyd og tomatsalsa

Salat med rød spidskål og asiatisk dressing