#SundBalance

Der var en gang alle mine tanker drejede sig om mig, min træning og mine mål 🏆 

Dengang følte jeg mig ikke fanatisk, selvom jeg trænede mellem 10 og 20 timer i ugen .... jeg trænede aldrig af pligt men af lyst .... og jeg sagde aldrig nej tak til noget, hvis jeg havde lyst til det - jeg var bare i toootaaal #sundbalance ............ I hvert fald hvis du spurgte mig dengang! 🤔🤗 


Når jeg sidder i dag og tænker tilbage, så var jeg vel også på min egen måde i balance ... For jeg var ikke rigtig opmærksom på alle de andre ting i livet, som ikke omhandlede træning og sundhed, og ænsede derfor heller ikke, at jeg faktisk manglede noget jeg altid før i tiden havde skattet højt - mine venner og familie! ❣️



I dag er der mere balance mellem træning, familie og venner, men alligevel er jeg en stor rodebunke! Jeg arbejder for meget, sover for sjældent i naturen, går for lidt i biografen, bruger for meget tid på Instagram, putter for sjældent under dynen til senere end kl 9, tager bilen for ofte og bekymrer mig alt for meget om fremtiden! 😳 


Men jeg er vildt med det - for helt ærligt så er alle mine bekymringer jo et godt tegn .......... 


Det betyder jo at jeg ikke kun interesserer mig for mig selv, min røv, mine biceps og om at få en six-pack - men i stedet om at få det bedste ud af livet, sammen med dem jeg holder af 🌟☺️



.... Ps da det her billede blev taget tidligere i dag på en hyggelig gåtur, DER var jeg hundred procent i balance 😍❣️👶🏼😁 


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Pulled chicken burger med Coleslaw

Pitabrød med fyld af spidskålssalat, grillspyd og tomatsalsa

Salat med rød spidskål og asiatisk dressing